פרסום ברשתות החברתיות
מהפכת ה-web 2.0 מאופיינת ברשתות חברתיות בהן הגולשים מקיימים אינטראקציה בינם לבין עצמם, מייצרים תכנים משל עצמם ומגיבים לתכנים של אחרים בתפוצה ויראלית. בין הרשתות החברתיות הפועלות כיום, תמצא את Facebook, Instegram, Twitter, Youtube, Linkedin ועוד. חברות רבות גילו את הפוטנציאל השיווקי ברשתות אלה שעדיין נתפסות כ”נקיות” יחסית מפרסום ועושות בהן שימוש לצורך תמיכה בקמפיינים, חשיפת מוצרים חדשים וחיזוק תדמית המותג, תוך יצירת דיאלוג ומתן ערך כלשהוא לגולשים, כל זאת בעלויות נמוכות יחסית לאמצעי המדיה המסורתיים.